POWER HOUSE

Power House - PH
Power House (PH) er misjonskirkens ungdomsarbeid. Vi møtes fredager klokken 20:00. Kvelden starter med et møte hvor det er ungdommer som leder i lovsang, og deretter en tale. Vi ønsker at disse møtene skal være et sted for deg som allerede kjenner Jesus og vil lære mer om Han, men også for deg som tror lite eller bare er nysgjerrig på livet med Jesus. Det vil alltid være voksne til stede, og det er muligheter for samtaler og spørsmål i løpet av kvelden.

Etter møtet er det åpen kafé oppe i ungdomsrommet. Dette ønsker vi at skal være en åpen og inkluderende plass, hvor vi tilrettelegger for gode sosiale møteplasser i trygge former. Derfor er det alltid flere voksne til stede hver fredag. Her arrangeres ulike leker og konkurranser. Av og til har vi større "happeninger" og turer, som Amazing Race, lock in og ski/slalomtur.

PH er for deg som går i 8.klasse og oppover, og vi har åpent til ca 23.00.

Info/spørsmål: Kontakt Ungdomsleder Charlotte Watne: 452 48 606

Froland Misjonskirke