LOVSANG

Lovsangsarbeidet i Froland Misjonskirke:

I Froland Misjonskirke ønsker vi at lovsang og tilbedelse skal få en stor plass i gudstjenestene våre. Vi ønsker å legge til rette for at mennesker skal få tid og rom til å uttrykke seg til Gud, og ære Han, gjennom sang og musikk.

Hvorfor? Det står i Salme 22 at Gud troner på vår lovsang. Vi tror at når vi lovsynger skaper vi et rom der vi gir Gud plass til å berøre mennesker. Og at i et miljø av tilbedelse vil mennesker oppdage sin identitet, hvem de er i Gud.

Vi tror lovsang handler om et hjerte som tilber Gud ved å se til Han og vende seg til Han, gjennom livet og alt det har å by på. Tilbedelsen kan se ulik ut, og det er helt greit. Det kan være stillhet, et hjertes sukk, eller rop med hendene løftet. Vi ønsker en kultur der du skal kunne være sammen med oss, og kunne tilbe Gud fra der du er i livet akkurat nå. Så tror vi på en Gud som er god gjennom alt, tilstede, og alltid verdig vår sang.

Lovsangsarbeidet består av dyktige og hengitte mennesker, som ønsker å bruke gaven sin for å ære Gud, og for å hjelpe andre å gjøre det.

Froland Misjonskirke

Besøksadresse: