Hva skjer?>Ei hand å holde i..
Ei hand å holde i..
..de gangene man trenger det

Vi vet at noen ganger kan livet være ekstra vanskelig og vondt. Det kan vare i noen dager, og det kan vare lengre enn man føler man makter. Og man føler resten av samfunnet bare flyr avsted..

Vi vet at i de periodene kan det være utfordrende å bare skulle gå inn i kirkebygget alene, selv om man kanskje har lyst..

Vi vet også at man da kan trenge en hånd å holde i. Som bare er en hånd, uten at man må si så mye, eller må prøve å forklare så mye..

Vi ønsker å ha en trygg hånd tilgjengelig dersom du tenker at dette gjelder deg. Som kan møte deg på utsida kirka og gå sammen med deg inn. Du trenger ikke forklare, eller gi en grunn (om du ikke har lyst til det). Vi tror Gud kjenner deg, og kan gi deg den omsorgen du trenger i din situasjon.

Ta kontakt, vi ønsker at mennesker skal kunne være en del av fellesskapet vårt i alle livets situasjoner, dersom man ønsker det ❤

Karin Renate Olsen // 91122290

Jorund Watne // 90116734